page view image

MER Session 1. mai: Mona Krogh + Låssasom

event image

MER Session er et konsept i Ila Kirke, en festivalkveld med både nye og etablerte artister, ny musikk, en spennende venue og en kirkekonsert i en helt ny drakt, Q&A med musikerene og mingling++.

//

Lunt og lengtende beveger Mona Krogh seg gjennom et organisk og gitardrevet landskap hvor de små øyeblikkene får lov til å bli store. Med notiser fra en notatbok og en dragning mot det uhøytidelige formidler hun nært og ektefølt tanker og refleksjoner om livet. Liker du musikere som Nick Drake, David Bowie og Thea Wang (som spilte i fjor🙃) kommer du til å like Mona!

Låssasom er et Oslo-basert band, som spiller poplåter på svensk. Bandet består av vibrafon, pedalsteel, fiolin, bass, trommer og vokal, som gir bandet et organisk uttrykk. Bandet lar seg kjenne igjen på deres sjarm, lettbeinthet og Johan-trommefills!

//

Dørene åpner kl 19 - konserten starter kl 19:30.